Tuesday, November 17, 2009

PSP 9

r u muslin? soalan pertama dia tanya aku. dalam perbincangan pertama aku dgn Prof Lo nampak dia cuba bagi aku selesa dgn tmpat baru. Dia suruh Shane contact International Student Affair carikan aku tempat sembahyang. Dia tahu aku kena sembahyang bila sampai waktu. Eerk!! Dia lak advance dari aku. Kata dia, dari situ aku leh kenal student muslin yg lain.

Tanya aku makanan ok? Dia bagi tahu, susah sikit nak cari makanan halal di sini. Isk hebat gak Prof Lo. tahu byk pasal agama lain. Dia ada member dari negara muslim lain. Selalu tgk cara mereka bila menghadiri conference. Oooh patut pun.

Dah tahu surau. Bangunan chemical engineering. Esok aku pergi.

First time naik skuter kat sini. Hehe. Bonceng shane. bawa pegi bank. Aku minta tukar semua duit euro ke taiwan dollar. Tukar terus kat malaysia pun tak apa. Balik awal sikit dari U, bayar duit asrama. Selesai.

0 comments:

Post a Comment