Monday, November 16, 2009

PSP 4


Gambar: Keluar dari station tainan

Tanya polis arah ke hotel U. polis tunjuk arah turun ke terowong bawah. lintas landasan. Gerak ke situ. Pikul beg. Mcm nak patah bahu! 500meter jugak jauhnya..!! bagasi ada roda pun rasa berat. Kejap tngan kiri, kejap tngan kanan.. BERPELUH..!!!

Sampai hotel U. aku tgk sungguh ‘sopistikated’ tmpat ni. SAH dah mahal. Supervisor aku ni giler ke apa..??? Ingat aku byk duit nak sewa hotel ni.. hotel U pun smpai 3000NTD lebih satu bilik. Dah la besar. Nak buat apa. Duk semalam jer pon. Aku nekad. Usung lagi beg. Pegi cari hotel murah. Tgk td kat roundbout depan tu byk hotel. Sekali lagi.. nak tercabut engsel2 bahu aku..!!!

Tanya satu hotel ni. 1000NTD lebih. Tanpa byk soal. Terus rembat. Mintak kat dia nak internet. Dia bagi kabel. Rehat… dan rehat lagi… semayang jamak takhir, magrib-isya. try handphone. Tadi dah perasan mesej kaklong boleh masuk. Hantar mesej kat ayah. Delivered. Cantik... duk hantar mesej jer kat ayah ngan ayang. Tapi tak tau berapa lagi kredit ni tinggal. Deyy yaperdaaa pakai prepaid, cam budak skolah.. Amik kau, taknak tukar. Kredit dah habis.

Buka tv. Kalih cenel, suma cakap chong cheng chong cheng.. aku rasa tv kat malaysia lagi best. Iklan tv pon nampak kemas. Sini mcm budak U baru belajar main vidoecam jer. iklan ntah apa2 ntah. cenel 5 ada CNN. Layan jer, sbb tuh jer pun yg aku paham. Kalih cenel lg…. EERRRRKKK! Apa nih…!!! 3 cenel pulak tuh..!!! isk isk isk dugaan hehe…..

(Bersambung..)

0 comments:

Post a Comment