Wednesday, November 25, 2009

Deja vu

Tengah buat dip coating, terdengar diorang kat sebelah nyanyi lagu happy birthday. Aduuuuh... Aku dah agak benda camni nak jadi. Keluar sorang amoi. Panggil aku. Dia ajak. Katanya ada sambutan hari jadi sorang student dan sorang lagi baru sudah selesaikan paper last dia.

Pizza Hut. Kalau kat Malaysia benda camni aku dah melantak dah. Takyah orang ajak pun. Do u eat pork? Tanya lagi sorang amoi. Eerrk.. Aku cakap tak. Tak apa. Makan lah. Aku okay. Dia tunjuk pizza kat sebelah. Katanya vegetable pizza. Hhmm.. kalau dah pizza babi pun Pizza Hut sini jual, sure dah tercampur sekali bahan-bahan pizza ni. Aku tolak lagi. Soft drink, pepsi. Tak mampu aku nak tolak depan-depan orang ramai ni. Isi sikit dalam cup. Tak minum pun. Risau pepsi sini campur dengan alkohol. Ada dengar juga perkara ni. Dari tak pasti, baik elakkan.

Time lunch. Balik bilik. Nak tidur. Terang sangat pulak. Hhhmmm.. buka peti ais. Tengok apa ada. Terus panaskan periuk. Naahh, Masak Lemak Lobak Putih! Dah confirm HALAL! hahaha

4 comments:

Azouz Izat Ezwan said...

SELAMAT HARI RAYA AIDIL ADHA

Amoi2 kat sane cun tak?

Mr. Kevin said...

Awek M'sia cun lagi... hehe

Azouz Izat Ezwan said...

Tak cun? xper la...

Din tau tak Davidenko menang ATP World Tour Finals kat London? Dia kalahkan Federer kat semi. Kalahkan Nadal kat Group match. Kendian kalahkan Juan Martin Del Potro kat final. Best betoi. Dahsyat lah Davydenko skrg...

Mr. Kevin said...

Ala Federer bagi jer tuh. Janji bukan Nadal yang menang. Buka tahun baru, stat balik. hehehe

Post a Comment